• zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie

Biznes i szkolenia w najlepszej oprawie

W okolicznościach, gdy najważniejsze są sprawna organizacja, niezawodność i dbałość o każdy detal, Hotel Silvia Gold zawsze staje na wysokości zadania. Każdego tygodnia w progach naszych sal konferencyjnych witamy biznesmenów, szkoleniowców, organizatorów konferencji czy sympozjów. Dysponując trzema salami konferencyjnymi, zapewniamy naszym gościom optymalne dostosowanie się do ich potrzeb i wymagań. Z powodzeniem organizujemy duże wydarzenia dla kilkudziesięciu osób oraz kameralne zebrania o prestiżowym charakterze. Różnorodność wielkości i wystroju sal, dogodny układ przestrzenny z możliwym dostępem do foyer, niezbędne wyposażenie audiowizualne, świetny catering oraz pomocny personel to gwarancja udanego szkolenia, konferencji czy zebrania. Dodatkowo umiejscowienie Hotelu Silvia Gold w samym sercu miasta, bliskość strefy ekonomicznej, dworca oraz dogodne połączenie komunikacyjne z lotniskiem w Pyrzowicach to warunki doceniane zarówno przez organizatorów wydarzeń jak i ich uczestników.

Planując szczegóły organizowanego przez Państwa wydarzenia, dokładamy wszelkich starań, by nie musieli się Państwo tego dnia o nic martwić. W przypadku kilkudniowych wydarzeń, zadbamy również o to, by przestrzeń konferencyjna nie zaburzała w żaden sposób czasu wypoczynku. Przygotujemy nie tylko tradycyjne przerwy kawowe, ale też zaprosimy na lunch w restauracyjnym minibrowarze oraz pomożemy w organizacji wieczornej rozrywki, na przykład we wnętrzach naszego klubu Mardi Gras.

 

Wyposażenie sal konferencyjnych w Hotelu Silvia Gold:

  • indywidualnie sterowana klimatyzacja
  • łącze internetowe przewodowe oraz Wi-Fi
  • nagłośnienie i mikrofony bezprzewodowe
  • sprzęt audio-video
  • rzutnik multimedialny
  • automatycznie wysuwany ekran
  • telewizor LCD
  • flipchart
  • mównica
  • laptop (płatne dodatkowo)
  • tablica multimedialna (płatne dodatkowo)

Oferta do wydruku w formie pdf: Oferta konferencyjna

  • Sala Valenciennes

    Obszerna sala zlokalizowana na 1 piętrze z dostępem do foyer pełniącym funkcję cateringową. Duża powierzchnia, naturalne światło dzienne (wygodna możliwość zaciemnienia), korzystny układ oraz neutralny i elegancki wystrój pozwalają niemal dowolnie aranżować przestrzeń sali. Sprawdzi się zarówno jako pomieszczenie szkoleniowe, aula wykładowa czy też jako miejsce firmowej imprezy albo zgromadzenia biznesowego. Sala Valenciennes posiada odrębne wejście odseparowane od przestrzeni hotelowej i restauracyjnej oraz własną szatnię. W razie potrzeby może być również połączona z sąsiadującą salą Doncaster.

    Powierzchnia: 125 m2

     

    układ sali il. osób
    podkowa i-podkowa 46/85
    teatr i-kino 140
    narada i-biznes 36
    klasa i-klasa 40
    bankiet i-bankiet 80

    Zobacz salę

  • Sala Doncaster

    Sala zlokalizowana na 1 piętrze w bezpośrednim sąsiedztwie foyer, które może pełnić funkcję dodatkowej przestrzeni cateringowej. Jasny wystrój, przestrzenne okna wyposażone w rolety oraz wygodny układ sali dają możliwość organizacji w jej wnętrzu zarówno narady, śniadania biznesowego czy bankietu, jak i szkolenia z elementami pracy warsztatowej. Sala Doncaster to pomieszczenie, w którym organizatorzy wydarzeń mogą poczuć się niezależnie, a ich uczestnicy – swobodnie.

    Powierzchnia: 64 m2

     

    układ sali il. osób
    podkowa i-podkowa 27
    teatr i-kino 60
    narada i-biznes 28
    klasa i-klasa 20
    bankiet i-bankiet 30-40

    Zobacz salę

  • Sala Majer

    Sala zlokalizowana na parterze w bezpośrednim sąsiedztwie browaru restauracyjnego. Dzięki częściowemu przeszkleniu (z łatwą możliwością zaciemnienia) jest bardzo dobrze oświetlona. Luksusowe wnętrze spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości oczekujących od przestrzeni konferencyjnych nieco więcej aniżeli sieciowych standardów. Idealnie sprawdzi się w okolicznościach bankietowych oraz jako miejsce zebrań i narad biznesowych a także podczas organizacji szkoleń.

    Powierzchnia: 55 m2

     

    układ sali il. osób
    podkowa i-podkowa 25
    teatr i-kino 40
    narada i-biznes 28
    bankiet i-bankiet 30

    Zobacz salę

  • Rezerwacja

    Zorganizowanie ważnego wydarzenia biznesowego, niezależnie od jego skali czy rangi, wymaga precyzyjnego planu i niezawodnego partnerstwa. Przygotowując dla Państwa ofertę, o wiele aspektów dopytamy oraz chętnie podzielimy się naszym doświadczeniem hotelarsko-restauracyjnym. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Państwa pytania pod numerami telefonów lub mailowo:

    Sylwia Majnusz: 600 086 467
    e-mail: sylwiamajnusz@hotelsilvia.pl

    Recepcja hotelu: 32 701 12 00.

    Aby otrzymać indywidualną ofertę, zapraszamy do wypełnienia
    formularza rezerwacji sali konferencyjnej

     

    Zapytaj o ofertę