• zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie

Biznes i szkolenia w najlepszej oprawie

W okolicznościach, gdy najważniejsze są sprawna organizacja, niezawodność i dbałość o każdy detal, Hotel Silvia Gold zawsze staje na wysokości zadania. Każdego tygodnia w progach naszych sal konferencyjnych witamy osoby organizujące spotkania biznesowe, szkolenia, sympozja oraz konferencje w Gliwicach.

Dysponując trzema dużymi salami – Velenciennes, Doncaster oraz Majer, zapewniamy naszym gościom optymalne dostosowanie się do ich potrzeb i wymagań. Z powodzeniem organizujemy duże wydarzenia dla kilkudziesięciu osób oraz kameralne zebrania o prestiżowym charakterze. Różnorodność wielkości i wystroju sal, dogodny układ przestrzenny z możliwym dostępem do foyer, niezbędne wyposażenie audiowizualne, świetny catering oraz pomocny personel to gwarancja, że Państwa szkolenia, zebrania lub konferencje w Gliwicach będą przebiegać zgodnie z planem. Dodatkowo umiejscowienie Hotelu Silvia Gold w samym sercu miasta, bliskość strefy ekonomicznej, dworca oraz dogodne połączenie komunikacyjne z lotniskiem w Pyrzowicach to warunki doceniane zarówno przez organizatorów wydarzeń, jak i ich uczestników. Gdy konferencje dobiegną końca, mogą Państwo w wolnej chwili wybrać się na wycieczkę i zwiedzić Gliwice. To piękne miasto, które ma do zaoferowania wiele atrakcji i ciekawych zabytków.

Organizujemy profesjonalne konferencje w Gliwicach

Ustalając szczegóły organizowanego wydarzenia, dokładamy wszelkich starań, by tego dnia nie musieli się Państwo o nic martwić. Jeśli w planach są kilkudniowe konferencje w Gliwicach lub inne dłuższe wydarzenia, zadbamy również o jakoś wypoczynku dla wszystkich uczestników. Oferujemy pokoje w najwyższym standardzie. Dzięki temu nawet wyczerpujące i wielogodzinne konferencje w Gliwicach będą miłym wspomnieniem. Wszystkim uczestnikom spotkań zapewnimy komfortowy wypoczynek, dzięki czemu zregenerują siły na kolejny dzień. Aby konferencje w naszym hotelu w Gliwicach były na jak najwyższym poziomie, a wszyscy goście mieli siły do nauki i owocnych negocjacji, oferujemy im również smaczny poczęstunek. Przygotujemy nie tylko tradycyjne przerwy kawowe, ale też zaprosimy na lunch w restauracyjnym minibrowarze oraz pomożemy w organizacji wieczornej rozrywki, na przykład we wnętrzach naszego klubu Mardi Gras. Konferencje zorganizowane w naszym hotelu sprostają oczekiwaniom uczestników i prowadzących. Zapewne wszyscy zechcą ponownie odwiedzić Gliwice.

Organizując konferencje w Gliwicach w Hotelu Silvia Gold mogą Państwo liczyć na:

  • indywidualnie sterowaną klimatyzację,
  • łącze internetowe przewodowe oraz Wi-Fi,
  • nagłośnienie i mikrofony bezprzewodowe,
  • sprzęt audio-video,
  • rzutnik multimedialny,
  • automatycznie wysuwany ekran,
  • telewizor LCD,
  • flipchart,
  • mównica,
  • laptop (płatne dodatkowo),
  • tablica multimedialna (płatne dodatkowo).

 

Oferta do wydruku w formie pdf: Oferta konferencyjna

  • Sala Valenciennes

    Sala zlokalizowana na 1 piętrze w bezpośrednim sąsiedztwie foyer, które może pełnić funkcję dodatkowej przestrzeni cateringowej. Jasny wystrój, przestrzenne okna wyposażone w rolety oraz wygodny układ sali dają możliwość organizacji w jej wnętrzu zarówno narady, śniadania biznesowego czy bankietu, jak i szkolenia z elementami pracy warsztatowej. Sala Doncaster to pomieszczenie, w którym organizatorzy wydarzeń mogą poczuć się niezależnie, a ich uczestnicy – swobodnie.

    Powierzchnia: 125 m2

     

    układ saliil. osób
    podkowai-podkowa46/85
    teatri-kino140
    naradai-biznes36
    klasai-klasa40
    bankieti-bankiet80

    Zobacz salę

  • Sala Doncaster

    Sala zlokalizowana na 1 piętrze w bezpośrednim sąsiedztwie foyer, które może pełnić funkcję dodatkowej przestrzeni cateringowej. Jasny wystrój, przestrzenne okna wyposażone w rolety oraz wygodny układ sali dają możliwość organizacji w jej wnętrzu zarówno narady, śniadania biznesowego czy bankietu, jak i szkolenia z elementami pracy warsztatowej. Sala Doncaster to pomieszczenie, w którym organizatorzy wydarzeń mogą poczuć się niezależnie, a ich uczestnicy – swobodnie.

    Powierzchnia: 64 m2

     

    układ saliil. osób
    podkowai-podkowa27
    teatri-kino60
    naradai-biznes28
    klasai-klasa20
    bankieti-bankiet30-40

    Zobacz salę

  • Sala Majer

    Sala zlokalizowana na parterze w bezpośrednim sąsiedztwie browaru restauracyjnego. Dzięki częściowemu przeszkleniu (z łatwą możliwością zaciemnienia) jest bardzo dobrze oświetlona. Luksusowe wnętrze spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości oczekujących od przestrzeni konferencyjnych nieco więcej aniżeli sieciowych standardów. Idealnie sprawdzi się w okolicznościach bankietowych oraz jako miejsce zebrań i narad biznesowych a także podczas organizacji szkoleń.

    Powierzchnia: 55 m2

     

    układ saliil. osób
    podkowai-podkowa25
    teatri-kino40
    naradai-biznes28
    bankieti-bankiet30

    Zobacz salę

  • Rezerwacja

    Zorganizowanie ważnego wydarzenia biznesowego, niezależnie od jego skali czy rangi, wymaga precyzyjnego planu i niezawodnego partnerstwa. Przygotowując dla Państwa ofertę, o wiele aspektów dopytamy oraz chętnie podzielimy się naszym doświadczeniem hotelarsko-restauracyjnym. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Państwa pytania pod numerami telefonów lub mailowo:

    Sylwia Majnusz: 600 086 467
    e-mail: sylwiamajnusz@hotelsilvia.pl

    Recepcja hotelu: 32 701 12 00.

    Aby otrzymać indywidualną ofertę, zapraszamy do wypełnienia
    formularza rezerwacji sali konferencyjnej

     

    Zapytaj o ofertę